Haber

Gran Turismo 7’nin 1.29 güncellemesi, PS VR2 yükseltmesi ve Superhuman yapay zekası ekliyor

Sony Interactive Entertainment Kıdemli Ürün Müdürü Ken Chan tarafından yapılan paylaşımda, 1.29 güncellemesinde Gran Turismo oyuncularına eklenen yeni özellikleri duyurdu.

GRAN TURISMO 7 PS VR2 YÜKSELTME

PlayStation 5 konsolundaki PS VR2 sahipleriyle ilgili Büyük Turismo 7 adlı kullanıcının VR deneyimi açıklandı. PS5 konsolunda Gran Turismo 7 sahipleri için ücretsiz bir güncelleme yayınlandı.

GT7, PS VR2’nin göz izleme ve özel olarak optimize edilmiş HDR ton eşleme gibi yeni nesil özelliklerinden tam anlamıyla yararlanır. (ekranda oynatıcının doğrudan yüksek çözünürlükte baktığı alanlar oluşturan bir teknoloji)ve dinamik 3D sese dayalı gelişmiş işlemeyi kullanan oyuncular, son derece sürükleyici bir oyunun yepyeni bir boyutunu deneyimleyecekler.

GRAND VALLEY OTOYOLU 1 GERİ DÖNDÜ

Bir Gran Turismo klasiği olan Grand Valley, seriye yepyeni bir görünümle geri dönüyor. Eksiksiz ‘Otoyol 1’ sistemi, tam gaz yüksek hızlı bölümlerin yanı sıra sıkı teknik virajları olan güçlü bir pisttir. Daha kısa olan 2000 metrelik ‘Güney’ sistemi, sürücüleri tetikte tutmak için ciddi yükseklik değişiklikleri ve kör virajlar içerir.

Okyanusun dağlarla buluştuğu uçsuz bucaksız ortamın yanı sıra geniş köprü ve tünel bölümleri, dünyanın mükemmel virajlı sahil yollarında sürüş heyecanını yeniden yaratan dinamik bir konum yaratıyor.

5 YENİ ARAÇ EKLENDİ

  • Honda RA272 ’65
  • Italdesign Exeneo Vision Gran Turismo Sokak ve Arazi Modu
  • Citroën DS 21 Pallas ’70
  • Porche 911 Carrera RS (901) ’73

HONDA RA272 ’65

Yenilikçi fikirleri ve ileri görüşlü mühendislik becerisiyle Honda, bir dizi teknolojik atılım yaptı. Bunun harika bir örneği, bir araba üreticisi olarak 1964’te F1’de gösterdiği ilk çabalar ve hala pek bilinmiyor. Geliştirdikleri makine, bir uzay çerçeve gövdesi üzerinde bir alüminyum kabuk kullanan, alışılmadık bir enine orta pozisyonda 1.5L V12 motora sahip RA271 idi. Bununla birlikte, benzersizliği onun çöküşü olacaktı ve ilk yılında rastgele başarı elde edemedi. 1965’te Honda, makineye RA272 ile sonuçlanan radikal bir revizyon yaptı. RA272E motoru, hafif bileşenler kullanan önceki V12’nin daha verimli bir versiyonuydu. Arka süspansiyonun yapısı, içten takmalı düzenekten dıştan takmalı düzeneğe değiştirilerek ağırlığın 525 kg’dan 498 kg’a düşürülmesine olanak sağlandı, bu çok büyük bir gelişmeydi. Direksiyonda ikinci yılındaki Ronnie Bucknum ve yeni sürücü Richie Ginther vardı.

ITALDESIGN EXENEO VISION GRAN TURISMO SOKAK VE ARAZİ MODU

Italdesign, 1968 yılında İtalya’nın Torino kentinde kuruldu ve 300’den fazla seri üretim otomobil tasarlayıp üretti ve dünyanın en önemli otomobil fuarlarında 100’den fazla konsept otomobilin prömiyerini yaptı. Birden fazla modülü Gran Turismo’da yer aldı. ‘Geleceğe Dönüş’ üçlemesinde rol alan De Lorean DMC 12 veya Roger Moore’un ‘Beni Seven Casus’ta kullandığı Lotus Esprit gibi Italdesign tarafından tasarlanan arabalardan bazıları gerçek film yıldızları haline geldi. Italdesign Exeneo Vision Gran Turismo, en son teknolojiyle güncellenmesine rağmen İtalyan Gran Turismo otomobil geleneğini sürdürüyor. 2013 all-road, orta arka motor, kompakt GT Italdesign Parcour’dan ilham alan bu konsept otomobil, dört farklı şasi ayarına (pist, kar, arazi ve şehir) sahiptir ve hem yolda hem de arazide kullanılmak üzere tasarlanmıştır. . İki adet 200 kW (268,2 BHP) elektrik motoruyla birleştirilmiş güçlü bir V10 gemi ortası motor, toplam 910 kW (1.219,9 BHP) güç çıkışı sunarak Exeneo VGT’yi 0’dan 100 km/s hıza 2,5 saniyede çıkarıyor. Hızlanma ile 236.1 mph azami hıza ulaşmasını sağlar. 7 vitesli şanzıman, Bireysel Tekerden Çekiş (IWD) ve KERS kurtarma sistemi, aktarma organlarını tamamlar. Akıllı süspansiyon, maksimum dengeyi sağlamak için farklı arazi türlerine otomatik olarak uyum sağlar.

CITROEN DS 21 PALLAS ’70

Citroen önden çekişe bağlıydı ve bu DS, zamanın en ileri teknolojisiyle yapılmış başyapıtlardı. İlk olarak 1955 Salon de l’Automobile’da göründü. Diğer birçok üretici hala savaş öncesi tarzda arabalar üretirken, DS geleceğin çarpıcı bir vizyonuydu. Avant-garde aerodinamik gövdesi ve devrim niteliğindeki hidropnömatik süspansiyon sistemi ile ‘uçan daire’ adını aldı. Geliştirme, Andre Lefebvre tarafından yönetilirken, nispeten büyük olan 4,8 m uzunluğundaki gövde, aynı zamanda klasik 2CV üzerinde çalışmış olan İtalyan Flaminio Bertoni tarafından tasarlandı. Böylesine ileri görüşlü bir tasarımla DS’nin popülaritesi bir süredir azalmadı. Otomobil, çeşitli donanım ve motor yükseltmeleri dahil olmak üzere 20 yıl boyunca üretilmeye devam etti. 1964 yılında, lüks iç ve dış armatürlerle ‘Pallas’ sınıfı eklendi. Daha sonra 1967 yılında kapalı ünitelerde 4 far ile değiştirilen 2 yuvarlak far ile araca daha çağdaş bir görünüm kazandırılmıştır.

PORSCHE 911 CARRERA RS (901) ’73

1973’te tanıtılan 911 Carrera RS 2.7, Porsche 911’in uzun tarihinde RS rozetine sahip ilk modeldi. RS, İngilizce’de “Rennsport” veya kısaca “yarış sporu” anlamına gelir ve adı gibi geliştirilmiştir. FIA’nın 4. Bölüm kategorisi için bir homologasyon modeli olarak önerir. Temel model 1973 911 S’deki 2.4L motor, şimdi 207.1 BHP üreten 2.7L’ye genişletildi. Ön uçta bir yağ soğutucu eklenmesine izin veren bir hava barajı vardır. Arabanın arkasında standart olarak ikonik ördek kuyruğu spoyleri ve yeni daha geniş arka lastikleri yerleştirmek için uzatılmış arka çamurluklar bulunur. Carrera RS 2.7 3 sınıfta mevcuttu: Touring, Sport ve Racing, ancak lüks Touring modeli bile 1.100 kg’dan daha hafifti.

haberarac.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu